Onze Managed Services

Er is een aantal redenen om voor Managed Services te kiezen. Zo kost het bijvoorbeeld te veel manuren om bepaalde systemen en software zelf te beheren. Of de risico's die bij het uitvallen van een systeem ontstaan, zijn te groot. Of de infrastructuur breidt te ver uit als er extra oplossingen bijkomen.

1. Wij specialist, klant een generalist

Het afnemen van een Managed Service is efficiënt omdat de aanbieder zich heeft gespecialiseerd in de aangeboden diensten. Bij de dienstverlener werken mensen met de juiste kennis en ervaring.

2. Up-to-date tegen bedreigingen

Tegen spam en virussen bieden Managed Services de beste bescherming door gebruik te maken van meerdere technieken en technologieën naast elkaar. Het is voor een bedrijf lastig om de meest actuele bedreigingen het hoofd te bieden.

3. Schaalbaar

Onze Managed Service is volledig schaalbaar. Een eigen hardware matige oplossing kan, als het bedrijf groeit, capaciteitsproblemen opleveren en zelfs het overige dataverkeer vertragen.

4. Valt zelden uit

Gebeurt er bijvoorbeeld iets met de hardware waarvan de managed services provider gebruikmaakt, dan wordt er automatisch nieuwe hardware geactiveerd. Als er lokale problemen met de stroomvoorziening zijn, dan schakelen ze over op noodstroom, bij verbindingsproblemen op een andere glasvezelverbinding. Voor de meeste bedrijven zijn zulke automatische voorzieningen te duur.

5. Duidelijkheid over de kosten

De totale kosten van onze Managed Services staan voor de contractperiode vast. Voor eigen netwerkoplossingen geldt dat er onderhoud nodig is, storingen kunnen optreden en apparatuur vervangen moet worden.

De voordelen van onze Managed Services:

  1. Vooraf inzicht in uw jaarlijkse ICT-budget
  2. Kostenbesparing: geen loonkosten (risico) eigen IT-beheerder(s)
  3. De continuïteit van uw primaire proces is gewaarborgd.
  4. U kunt zich volledig richten op uw kernactiviteiten.
  5. U kunt de kwaliteit van uw IT toetsen aan heldere en concrete afspraken (KPI’s).
  6. Uw IT kan flexibel meebewegen met de dynamiek van uw bedrijf en de      markt waarin u opereert.
  7. Geen zorgen over back-ups, updates en beveiliging
  8. Monitoring en bewaking van uw ICT-omgeving
  9. Servicedesk ondersteuning voor al uw ICT-vragen
  10. Periodieke rapportage van uw systemen